„Anul 2013 a fost unul al provocărilor pentru noi. La începutul anului trecut ne-am mutat sediul într-un spațiu de peste 500 metri pătrați, care ne permite accesul la toate facilitățile de care avem nevoie pentru a ne desfășura activitatea optim. Aici avem birourile, camera frigorifică, depozitul și un atelier cu peste 6 posturi de lucru permanente pentru floriști, iar spațiul ne permite inclusiv crearea de noi poziții și posturi de muncă”, a declarat într-un comunicat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.ro
Tot anul trecut, compania a deschis prima florărie din rețeaua FlorideLux în Brașov și a semnat contractul pentru spațiul florăriei din Cluj, care urmează să fie deschisă în curând.
Un motor de creștere important a fost și campania publicitară realizată de operatorul telecom Vodafone, în care florăria FlorideLux și reprezentantul său, Marius Dosinescu, au fost actorii principali.
„Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea și oamenii din spatele succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generând o creștere imediată de peste 30%, față de cea naturală estimată inițial”, a arătat Dosinescu.
Pentru acest an, FlorideLux își propune să obțină o cifră de afaceri de până la 1,2 milioane euro, obiectiv condiționat de puterea de cumpărare a consumatorilor și de extinderea în sistem de franciză a florăriilor.
„Anul acesta depindem foarte mult de puterea de cumpărare a românilor. Astfel, într-un scenariu pesimist vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar în varianta cea mai optimistă, așteptăm afaceri de 1,25 milioane euro, care includ și veniturile generate de extinderea rețelei de florării FlorideLux”, a precizat Dosinescu.
În prezent, florăria FlorideLux din Brașov generează circa 2% din business-ul grupului, însă în viitor, odată cu extinderea rețelei de florării la nivel național, aceastea urmează să genereze peste 50% din cifra totală de afaceri.
Potrivit lui Dosinescu, compania are deja contracte semnate și spații în curs de amenajare în Cluj, Arad și Pitești, și se află în negocieri avansate pentru extinderea rețelei în alte peste 10 orașe din țară, printre care Ploiești, Iași, Timișoara și Oradea.
În ceea ce privește vânzările din perioada 1 și 8 Martie, FlorideLux estimează că vor fi cu până la 30% mai mici față de perioada similară a lui 2013, având în vedere că vor fi sâmbăta, zi în care vor lipsi comenzile corporate. Circa 80% din totalul vânzărilor de Marțișor sunt generate de comenzile corporate, restul de 20% fiind comenzi private.